Sponsor

現場直撃!芊妤bb拖仔入殘廁,纏綿30分鐘

《衝上雲霄II》中,飾演台北小女友胸壓馬國明而引起關注的林芊妤(Coffee),日前同一名男子到ifc,之後二人先嚟攬攬錫錫,跟手仲一齊入殘疾人士。而記者就門外,靜候佢哋出嚟二人在廁的氣喘聲及對話均被紀錄下來。
 女聲:唔想突然有人敲門
男聲:都無人敲門啦
女聲:我唔想,返你屋企先啦
 二人打殘廁開門時,驚覺記者在Coffee 只係話乜都無,否認飲多,並稱該男士為其男友。但在廁格出現以下對話。
 女聲:咁但係我點都係朋友,係咪?我鍾意你,但我覺得你唔會對我真心,
             你咁樣同我出過幾次都可以錫我,你會想玩我囉
男聲:我唔會玩你嘅
 出到嚟,記者追問頭先發生咩事,Coffee居然答「同朋友Gathering」……吓?乜咁有創意呀?
其實Coffee都幾慘,心清楚男人未必認真,卻又未能拒絕對方的要求。而家分分鐘賠上星途,唉⋯⋯

林芊妤 Coffee Lam 小檔
無線合約藝員,在《耳分高下》中擔任Sing之天使」雪梨,而早前被指搭上彭順嘅李悅彤亦係天使之一。因身材與台灣女星郭書瑤相似,故當時被稱為「港版瑤瑤」。
2013年於《衝上雲霄II》中飾演馬國明的台北小女友受人關注。
2013年,林芊妤因同時感染兩種人類乳突病毒而引發前期子宮頸癌,切除子宮壞死組織後已痊癒。

没有评论:

发表评论